S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKTY

DANDY s.r.o.
M.R.Štefánika 65/2, 927 01 Šaľa
prevádzka: Trnovec nad Váhom 1040, 925 71
tel: 0903 455 630
info(a)lukasip.sk
Or OS Trnava
Oddiel Sro, vložka č. 30587T

TOVAR V AKCII

naša cena 139,00 EUR
skladom
naša cena 989,00 EUR
skladom

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 179,60 EUR
skladom
naša cena 2,99 EUR
skladom
naša cena 212,00 EUR
skladom

O nás
Vitajte v našom e-shope,

 

ktorý je upútavkou na naše lukostrelecké centrum, predajňu v Trnovci nad Váhom a na areál športovej strelnice Hubert v Trnovci nad Váhom. Špecializujeme sa na terénnu, 3D lukostreľbu a lov lukom (bowhunting). V ponuke máme luky pre začínajúcich lukostrelcov, detské luky, ale aj vybavenie pre skúsených lukostrelcov a bowhunterov. V ponuke máme niekoľko zaujímavých modelov kuší pre rekreačných strelcov a aj high-tech modely svetových značiek.

Ak už luk alebo kušu zakúpenú u nás používate a potrebujete servis, čokoľvek opraviť, alebo nastaviť, neváhajte a kontaktujte nás.

Lukostrelecké centrum s 24-mi streleckými dráhami ( maximálna strelecká vzdialenosť je 27 metrov) sa nachádza 7 km od Šale v obci Trnovec nad Váhom, pri hlavnej ceste smerom na obec Selice. Počas pracovných dní Vám vieme vydať tovar, ktorý Ste si zarezervovali v e-shope. V predajni a lukostrelnici Vás obslúžia skúsení lukostrelci, pre ktorých je ich práca zároveň koníčkom.

Ak sa k nám dopravujete vlakom, po telefonickej dohode Vás môžeme vyzdvihnúť na miestnej železničnej stanici.

Ohľadne dostupnosti konkrétneho tovaru ma prosím kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.

 

Ďakujem za pochopenie.

Ing.Dušan Horváth, konateľ

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim v oblasti predaja lukostreleckého tovaru, kuší a príslušenstva medzi spoločnosťou DANDY spol. s r.o. (ďalej len "predávajúci") a jej obchodnými partnermi (ďalej len "kupujúci").

 

Môžete nám dôverovať

Spĺňame podmienky bezpečného a transparentného nákupu Slovenskej asociácie pre elektronický obchod

 

Ako je to so zárukou?

Záruka je úplne rovnaká ako v kamenných predajniach. Zákonom daná minimálna záruka je 2 roky, na niektoré produkty však môže byť aj predĺžená záruka, pri týchto produktoch je to vždy jasne vyznačené.

Ako je to s prepravou a platbou?

Máte niekoľko možností aj pri preprave aj pri platbe. Buď je po dohode možné si tovar vyzdvihnúť osobne u nás v predajni, platiť môžete v hotovosti, alebo kartou. Alebo si môžete vybrať medzi zaslaním tovaru na Poštu vo vašej obci a po práci su ju vyzdvihnúť, prípadne Vám kuriérskou firmou doručí tovar na požadovanú adresu.. Platbu v takom prípade môžete zrealizovať kartou, cez bankový účet alebo na dobierku kedy platíme v hotovosti buď na pošte alebo kuriérovi.

 

Vaše osobné údaje

V našej firme chránime Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o Vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle Zákona č. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. My sa týmto zákonom pri používaní Vašich údajov riadime.

Pri nakupovaní je potrebné poskytnúť nasledovné informácie o Vás:

Meno a priezvisko, presná adresa vrátane krajiny (resp. adresa, ktorá ma byť uvedená na faktúre) Vaša e-mailová adresa (slúži na Vašu identifikáciu v systéme a na komunikáciu s Vami) voliteľne ďalšie adresy (ak si želáte doručiť zásielku na inú adresu ako je fakturačná) telefónne číslo (pre rýchlejší kontakt s Vami) ak nakupujete ako firma / živnostník, naviac: obchodný názov, IČO a IČ DPH (pre vystavenie faktúry a správne zaúčtovanie).

Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém. Pri nákupe nie je povinná registrácia, zaregistrovať sa však môžete, registrácia urýchli váš ďalší nákup, ak si želáte zmazať vašu registráciu požiadajte nás o to e-mailom.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach Vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.

Počas Vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).

Kedykoľvek po prihlásení sa na stránke si môžete svoje osobné údaje skontrolovať a v prípade potreby zmeniť.

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena), doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorázovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

Prevádzkovateľ môže tretím stranám alebo verejnosti poskytnúť súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie údaje, avšak na základe nich nie je možné nijakým spôsobom identifikovať jednotlivých zákazníkov.

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Čl. I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

Tieto všeobecné obchodné podmienky / ďalej len VOP/ platia pre nákup v internetovom obchode, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť Dandy spol. s r.o., M.R.Štefánika 65/2, 927 01 Šaľa, IČO: 46888349 (ďalej len predávajúci) a pre zmluvy uzatvorené na diaľku  prostredníctvom systému elektronického obchodného domu www.lukasip.skwww.ijaszbarat.hu  (ďalej len „systém”). VOP bližšie vymedzujú a upresňujú práva a kompetencie predávajúceho a jeho kupujúcich a sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany výslovne nedohodli na odchylnej úprave.

Niektoré produkty ponúkané prostredníctvom internetového obchodu www.lukasip.sk a www.ijaszbarat.hu sú mechanické zbrane – náťahová sila luku / kuše viac ako 150 Newtonov. Predávajúci ho týmito obchodnými podmienkami oboznámil s touto skutočnosťou a kupujúci ich zakúpením prehlasuje, že splnil podmienku minimálneho veku 18 rokov a svojprávnosti, čo potvrdí informáciou o čísle svojho platného Občianskeho preukazu v poznámke objednávky.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.lukasip.sk a www.ijaszbarat.hu týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov nakladá v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Predaj tovaru prostredníctvom internetu sa riadi najmä zákonom č. 22/2004 Z.z. a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Pre účely týchto VOP sa za kupujúceho považuje každý kupujúci, nielen spotrebiteľ. Čl. II.

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj

Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50  Nitra 1  

Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16 

fax č. 037/772 00 24

Čl. II. INFORMÁCIE POSKYTOVANÉ PRED UZATVORENÍM ZMLUVY: 

Spoločnosť Dandy spol. s r.o., M.R.Štefánika 65/2, 927 01 Šaľa, týmto v súlade s sut. § 3 ods.1. zák.č. 102/2014 Z.z. pred uzatvorením zmluvy uzavretej na diaľku podľa tohto zákona poskytuje na svojej stránke nasledujúce informácie:

1/ Hlavné vlastnosti tovaru sú uvedené na stránke e-shopu pri popise a špecifikácii tovaru v náhľade jednotlivého tovaru. Špecifikácia tovaru sa súčasne nachádza v objednávke vyhotovenej podľa VOP .

2/ Predávajúcim je spoločnosť Dandy spol. s r.o., M.R.Štefánika 65/2, 927 01 Šaľa,

3/ Kontaktné údaje predávajúceho sú nasledovné: telefónne číslo: e-mail: info@lukasip.sk, tel.:  0903 455 630

4/ Reklamácie tovaru, sťažnosti alebo iné podnety možno podať na adrese predávajúceho uvedenej v bode 3/. a to postupom podľa čl. IX. VOP.

5/ Cena tovaru vrátane 20% DPH je uvedená pri popise a špecifikácii jednotlivého tovaru a po vložení tovaru do košíka je súčasne celková cena tovaru vrátane DPH uvedená v objednávke tovaru. K celkovej kúpnej cene tovaru v závislosti od kupujúcim vybraných možností môžu byť započítané náklady na dopravu, dodanie tovaru, poštovné a pod. v zmysle čl. V. VOP.

6/ Platobné podmienky sú uvedené ďalej v čl.V. VOP, dodacie podmienky sú uvedené vo VOP v článku VI. predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy, v prípade tovaru na objednávku u výrobcu trvá dodanie obvykle až 12 týždňov.  Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú uvedené v článku IX. VOP. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania sťažností a podnetov v súvislosti s ochranou osobných údajov sú uvedené v článku X. VOP.

7/ Všetky informácie o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy sú uvedené v článku VIII. VOP. Okrem informácií uvedených v článku VIII. predávajúci súčasne poskytuje kupujúcemu nasledujúce poučenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy podľa a poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy priamo na webovej stránke.

8/ Predávajúci týmto informuje kupujúceho, že ak odstúpi od zmluvy uzatvorenej v zmysle týchto VOP, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to v zmysle ustanovenia § 10 ods. 3 prvá veta zákona č. 102/2014 Z. z., podľa ktorého pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a tiež náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

9/ Informácie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru sú uvedené v článku IX. VOP.

10./ Predávajúci prehlasuje, že nie je viazaný žiadnym kódexom správania, ani sa nezaviazal využívať systém alternatívneho riešenia sporov.

Čl. III. - OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Objednávka urobená kupujúcim na základe týchto VOP je objednávka, na základe ktorej vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a ktorej uplatnením kupujúci výslovne potvrdzuje, že bol s touto povinnosťou oboznámený.
  2. Objednávka je súčasne návrhom kúpnej zmluvy. Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho. Potvrdenie doručenia obsahuje údaje o tom, že predávajúcemu bola doručená objednávka, nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
  3. Predávajúci následne zašle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o tom, či bola objednávka kupujúceho akceptovaná. Informácia obsahuje názov a špecifikáciu tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o prípadnej cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne aj iné potrebné údaje.
  4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých registračným formulárom predpísaných údajov a náležitostí a odsúhlasenie obsahu objednávky. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.

Daňový doklad (faktúra) a v prípade potreby aj záručný list sú dodávané spolu s tovarom. Pri osobnom odbere tovaru si tieto doklady prevezme kupujúci osobne spolu s tovarom.

  1. Po odoslaní záväznej objednávky bude predávajúci v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
  2. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru s odkladacou podmienkou úplného zaplatenia kúpnej ceny spolu s nákladmi predávajúceho spojených s predajom, ktoré znáša kupujúci tj. vrátane poštovného resp. iného obdobného poplatku.
  3. Pri produkte, o ktorý má kupujúci záujem je potrebné stlačiť tlačidlo “Kúpiť”, tento produkt sa následne pridá do nákupného košíka. Po ukončení výberu produktov do košíka, môže kupujúci prejsť k vyplneniu doručovacej adresy po výbere spôsobu doručenia a platby tlačidlom “Objednať”. V tomto kroku je postupne možné vybrať spôsob platby a spôsob doručenia. Následne je potrebné zadať základné informácie ako sú : adresa, e-mail a podobne aby objednaný tovar mohol byť riadne doručený. Ďalším krokom je potrebné oboznámiť sa so Všeobecnými obchodnými podmienkami a túto skutočnosť potvrdiť aktivovaním príslušného políčka a následne stlačiť tlačítko “Odoslať objednávku„ čím je objednávka tovaru ukončená. Potvrdením objednávky kupujúci zároveň vyhlasuje, že pred jej vyplnením a odoslaním sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, s platobnými podmienkami, záručnými podmienkami a a podmienkami odstúpenia od kúpnej zmluvy a že v celom rozsahu s nimi súhlasí.
  4. Potvrdenie o objednávke predávajúci bezodkladne po jej doručení zašle na email, ktorý kupujúci vyplnil pri registrácii. O stave objednávky je kupujúci informovaný prostredníctvom emailu. V prípade, že sa objednávku nepodarí urobiť, je možné zaslať ju prostredníctvom emailu na adresu info@lukasip.sk (nezabudnite pripísať všetky detaily týkajúce sa objednávaného tovaru, Vašu dodaciu adresu a kontakt na mobilný telefón).
  5. Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Takúto storno objednávku považuje predávajúci za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky, meno a e-mail resp. kontakt. V prípade zrušenia objednávky neúčtuje predávajúci kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že kupujúci použil ako formu platenia “platba na účet spoločnosti”, predávajúci vráti finančné prostriedky bankovým prevodom na účet kupujúceho a to do 14 dní, tj. rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Predávajúci nie je však povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je osobné prevzatie tovaru.
  6. Objednávka urobená kupujúcim v zmysle týchto VOP je objednávkou, ktorej súčasťou je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu.

Čl. IV. - PREDAJ TOVARU DO ZAHRANIČIA

  1. Našli ste na našej stránke výrobok, ktorý by ste si chceli kúpiť, ale momentálne sa nachádzate alebo žijete v zahraničí? Naším úsilím je vyhovieť želaniam všetkých kupujúcim bez ohľadu na miesto dodania tovaru. V prípade, že je to mimo územia SR, riešime platobné a dodacie podmienky individuálne v závislosti od miesta vášho pobytu a od veľkosti a hmotnosti objednaného tovaru.
  2. Dôležitou informáciou pre zahraničných kupujúcich je cena za dopravu. Táto suma je určovaná individuálne v závislosti od celkovej ceny objednávky, veľkosti, objemu a miesta dodania tovaru. Túto informáciu Vám, samozrejme, vieme poskytnúť ešte pred samotnou objednávkou. V prípade, že tieto dodacie podmienky akceptujete, nebráni nám už nič v úspešnej realizácii obchodu. Tovar do zahraničia zasielame prostredníctvom kuriéra GLS. Pri doručení do ČR platíte cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v prepočte na Kč podľa aktuálneho kurzu Národnej banky Slovenska (www.nbs.sk).
  3. Poštovné do zahraničia sa počíta individuálne a vychádza z aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru do zahraničia, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené.

Čl. V. - PLATBY ZA TOVAR , DOPRAVA A POPLATKY:

Kupujúci má nasledovné možnosti platby za tovar:

a/ Prevodným príkazom na účet predávajúceho

b/ Dobierkou

c/ Platba kartou cez platobný portál

d/ Platba v predajni v hotovosti

e/ Platba v predajni platobnou kartou

Zákazník má možnosť vybrať s z nasledovných spôsobov doručenia tovaru

a/osobný odber v predajni Dandy spol. s r.o., Trnovec nad Váhom 1040, počas otváracích hodín.

b/ listová zásielka – tovar do 250g a maximálnymi  rozmermi obálky A4 bude doručený formou doporučeného listu. Predávajúci je oprávnený bez vedomia kupujúceho  zmeniť tento spôsob doručenia na „balík na Poštu“ v prípade, že bude prekročená podmienka maximálnej hmotnosti, alebo maximálneho rozmeru.

c/ Balík na poštu – tovar bude nasledujúci pracovný deň po odoslaní predávajúcim uložený na miestne príslušnej  Pošte podľa adresy zákazníka. Maximálny rozmer a hmotnosť zásielky je obmedzený  Doručovateľskými podmienkami Slovenskej pošty.

d/ Expres kuriér - tovar bude nasledujúci pracovný deň po odoslaní predávajúcim doručovaný kuriérom  Pošty na  adresu zákazníka. Maximálny rozmer a hmotnosť zásielky je obmedzený  Doručovateľskými podmienkami Slovenskej pošty.

e/ Balík do ČR – tovar bude po pripísaní kúpnej ceny na účet predávajúceho doručovaný kuriérom GLS spravidla do 48 hodín po odoslaní predávajúcim.  Maximálny rozmer a hmotnosť zásielky je obmedzený  Doručovateľskými podmienkami GLS.

e/ doručenie do inej krajiny – po dohode s predávajúcim a odsúhlasení prepravných nákladov je možné zaslanie aj do inej krajiny

Čl. VI. - DODACIE PODMIENKY A EXPEDIČNÉ LEHOTY

  1. Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je všetok tovar, ktorý je na sklade, expedovaný do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky. V prípade, že sa objednaný tovar nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, nie je predávajúci viazaný objednávkou, o čom kupujúceho v lehote do 3 dní od zistenia tejto skutočnosti upovedomí.
  2. Každý kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru emailom. Objednávku si môže skontrolovať pri prihlásení sa v systéme. O stave objednávky je kupujúci taktiež upovedomený emailom. Dodávka tovaru je uskutočnená prostredníctvom zásielkovej služby alebo poštou na dodaciu adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. 
  3. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.
  4. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. V prípade ďalšej expedičnej lehoty bude zákazník informovaný emailom, alebo telefonicky. Predávajúci je však povinný v súlade splatnou právnou úpravou dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky zo strany kupujúceho, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
  5. V akútnych prípadoch (napr. tovar je určený ako darček, alebo je treba ho doručiť pred odchodom na dovolenku) nás kupujúci môže požiadať o prednostné vybavenie objednávky. Je možné v objednávke uviesť prednostnú realizáciu objednávky, resp. telefonicky doplniť uvedenú požiadavku.
  6. Pokiaľ časť objednaného tovaru buď nie je momentálne na sklade, alebo je potrebné na zákazku vyrobiť, celú objednávku pozastavíme a kupujúceho informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Kupujúci nás na základe tejto informácie môže požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zbytok tovaru bude vyexpedovaný, akonáhle bude k dispozícii. V tomto prípade však zákazník hradí poštovné za obidve zásielky.

Čl. VII - NEDORUČENÉ ZÁSIELKY

Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne do 7 dní od odoslania správy. Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní. Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. Zákazníka na storno objednávky upozorníme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka možný len po zaplatení tovaru vopred (bankovým prevodom). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme.

Čl. VIII -ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

  1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť iba od kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku prostredníctvom internetového obchodu www.lukasip.sk bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na tovar, ktorý je objednávaný od výrobcu špeciálne pre kupujúceho, alebo je kupujúcemu na mieru upravovaný, alebo ho kupujúci objednáva vo väčšom množstve než je obvyklá skladová zásoba u predávajúceho. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď kupujúci alebo ním určená osoba / okrem dopravcu/ prevezme tovar., alebo ak sa:
    a/ tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene - okamihom prevzatia tovaru dodaného ako posledného
    b/dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov - okamihom prevzatia posledného dielu alebo kusa
    c/ tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia - okamihom prevzatia prvého tovaru.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

  1. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy tvoriaceho súčasť týchto obchodných podmienok a to v listinnej podobe zaslaním na adresu sídla predávajúceho. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa týchto VOP. Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať údaje v ňom požadované tak, ako vyplývajú z obsahu formulára poskytnutého spotrebiteľovi zo strany predávajúceho.

 

  1. Odstúpením od zmluvy sa táto zrušuje od počiatku a zmluvné strany sú povinné navzájom si vrátiť prijaté plnenia a to:

a/ Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby za tovar, ktoré od neho prijal, okrem nákladov na dopravu, dodanie, poštovného a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe, nie je však povinný uhradiť mu dodatočné náklady. Predávajúci však nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je doručený tovar.

b/ Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar nepoužitý,  nepoškodený, ani inak znehodnotený, v originálnom obale, vrátane dokumentácie zaslanej mu predávajúcim.

  1. Ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný predávajúci dodať tovar kupujúcemu v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve alebo určenej týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je predávajúci povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo stornovať objednávku môže kupujúci aj formou e-mailu na adresu info@lukasip.sk. V prípade, ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané predávajúcim ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. V prípade, ak kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti predávajúci už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky kupujúcemu na ním určený účet, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
  2.  Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Čl. IX. - REKLAMAČNÝ PORIADOK, ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU

  1. Poskytovanie záruk a postup pri riešení reklamácií sa spravujú platnou právnou úpravou a to ustanoveniami Občianskeho zákonníka č.40/64 Zb. v platnom znení a zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v platnom znení.
  2. Pred prvým použitím tovaru je kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane užívateľskej príručky (manuálu k obsluhe). V prípade používania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom k obsluhe) nesie kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude uznaná za neoprávnenú. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady vzniknuté takýmto spôsobom sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté opotrebením spôsobeným obvyklým používaním.
  3. Záruka sa nevzťahuje ani na prípady mechanického poškodenia vinou kupujúceho, poškodením spôsobeným nadmerným a nevhodným užívaním, zanedbaním starostlivosti o tovar, vniknutím cudzích látok (prach, voda, atď.) do zariadenia, či poškodením spôsobeným vyššou mocou. Na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, nálepkami, sériovými číslami, alebo nesúci znaky nekvalifikovanej opravy sa záruka taktiež nevzťahuje.
  4. Predávajúci nezodpovedá za prípadne vady tovaru, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy upozornený a súčasne prevzatie tovaru neodmietol. Pokiaľ ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.
  5. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na závady, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.
  6. Predávajúci poskytuje na každý tovar záručnú dobu 2 roky. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním, nesprávnym ošetrovaním výrobku a iné. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, týmto dňom prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na tovare.
  7. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný spolu s reklamáciou predložiť predávajúcemu záručný list, pokiaľ bol k tovaru vystavený, resp. faktúru, ktorá slúži ako záručný list. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave, čím je myslená doba od prevzatia tovaru do oprávnenej reklamácie, až do doby, kedy bola kupujúcemu zaslaná výzva na vyzdvihnutie tovaru zo záručnej opravy.
  8. V písomnom oznámení musí byť uvedený popis zistených závad, t.j. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť a vyriešiť reklamáciu v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú. V ostatnom platia pre zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v platnom znení.
  9. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. O reklamácií rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo na vrátenie kúpnej ceny tovaru alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o spôsobe vybavenia reklamácie telefonicky, resp. e-mailom a písomne.
  10. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť bezodkladne najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky emailom na adresu info@lukasip.sk alebo telefonicky počas otváracích hodín predajne.
  11. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  12. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len "odborné posúdenie tovaru"). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
  13. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

Čl. X. - Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ internetového obchodu je Dandy spol. s r.o., M.R.Štefánika 65/2, 927 01 Šaľa. V našej firme chránime Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o Vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. My sa týmto zákonom pri používaní Vašich údajov riadime. Pri nakupovaní je potrebné poskytnúť nasledovné informácie o Vás: meno a priezvisko, presná adresa vrátane krajiny (resp. adresa, ktorá ma byť uvedená na faktúre)
Vaša e-mailová adresa (slúži na Vašu identifikáciu v systéme a na komunikáciu s Vami) voliteľne ďalšie adresy (ak si želáte doručiť zásielku na inú adresu ako je fakturačná) telefónne číslo (pre rýchlejší kontakt s Vami) ak nakupujete ako firma / živnostník, naviac: obchodný názov, IČO a IČ DPH (pre vystavenie faktúry a správne zaúčtovanie) Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém. Pri nákupe nie je povinná registrácia, zaregistrovať sa však môžete, registrácia urýchli váš ďalší nákup, ak si želáte zmazať vašu registráciu požiadajte nás o to e-mailom.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach Vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje, alebo zostatok na Vašom účte. Počas Vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli). Kedykoľvek po prihlásení sa na stránke si môžete svoje osobné údaje skontrolovať a v prípade potreby zmeniť.

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena), doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorázovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Prevádzkovateľ môže tretím stranám alebo verejnosti poskytnúť súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie údaje, avšak na základe nich nie je možné nijakým spôsobom identifikovať jednotlivých zákazníkov.

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že zmysle ust. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ") predávajúci ako prevádzkovateľ bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 ZnOOÚ, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.

 

Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas podľa predchádzajúceho bodu na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.

 

Predávajúci vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných a reklamačných podmienkach bude získavať osobné údaje vždy osobitne na základe súhlasu kupujúceho a zároveň zabezpečí, aby sa tieto osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané za účelom plnenia kúpnej zmluvy.

 

Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u predávajúceho namietať voči:

  1. a) spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
  2. b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
  3. c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu

 

Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhu príjemcov:

  • Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica,
  • GLS General logistics systems Slovakia s.r.o., Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec,

 

 

 

 

V Šali dňa 1.5.2017

 

Ing. Dušan Horváth v.r., konateľ DANDY spol. s r.o.